امروز 18 آزادسازی صبح تست زدم امروز برم آزمایش نشون میده

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزم منم ۱۷ازادسازی هستم امروز بیبی زدم مثبت شد می‌خوام عصری برم آزمایش انشالله همه چشم انتظارا جواب بگیرن

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

بعد زدن امپول چجور اقدام کزدین؟

مبارکه عزیزم

مبارکه

یکی بره برامن تست بخره😂😂
مبارکت باشه عزیزم

عزیزم مبارکه منم روز نهم آزاد سازی ام هست دعا کن منم دلم شاد بشه و چراغ خونمون روشن تر بشه 🌹🤲

مبارکه گلم منم تازه دیشب زدم دعا کن برام منم این ماه حامله بشم

مثبته دیگه مبارکه

مبارکه جانم

مبارککککککه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته نهم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته هفدهم بارداری