رفتم سونو ۶ هفتس قلبشم تشکیل شده🥲🥲

تصویر
۳۸ پاسخ

سلام عزیزم مبارکه باشه عیبی نداره خداروشکر کن بچه ها بزرگ میشن نگران نباش بگو تنش سالم باشه همینو بس

عزیزم ببین قلب داره میدونم الان میخوای بگی باز این احمق اومده حرف ردیف میکنه برام ولی شاید این بچه پا قدمش خوب بود زندگیت از این رو به اون رو شد

مبارکه عزیزم‌‌
گناهه نندازیش قلبش تشکیل شده
اون الان با فلورا جون‌فرقی نداره هردو‌بچتن🥲

عزیزم میدونم خیلی سخته ولی توکلت به خدا باشه حتما حکمتی داشته کاریه که شده .

نندازیشاااااا....سخته میدونم ولی خواسته خدا بوده.خودشم بهت قدرتشو میده

آخ عزیزم چطورمیتونی قاتل بچه خودت بشی حیفه خیلیا همینومیخوان ولی ندارن خداروشکرکن خدابهت دوباره هدیه داده رزق وروزیشم خودش میرسونه نگران نباش فکرکن

ای وای
میدونم الان چ حالی داری😿منم دقیقا پارسال تو همین وضعیت بودم و حالم بد بود و دنبال سقط بودم ک خورد ب تعطیلات و نتونستم برم سونو وقتی رفتم قلبش تکیل شده بود🥹دیگه نمیشد سقطش کرد
اما الان راضیم واقعا بچه داری ی جا تموم میشه یاهم بزرگ میشن
بچه اولم دو سال و چهارماهش بود وقتی ب دنیا اومد نی نی
خواستم بگم ک سال بعد راضی ک نگهش داشتی🥹امیدوارم بتونی بهترین تصمیم رو بگیری و خدا بهت کمک کنه در هر صورت

مبارکه. قطعا بهت قول میدم زندگیتون رو از این رو به اون رو کنه. به چیز دیگه فکر نکن. همه چی درست میشه.کار اشتباه نکنیا. هر دو بچت هستن هم این قلب داره هم فلورا.
فکر نکن چون زندگیش دست توه میتونی بگیریش. خدا رو خوش نمیاد. یکم اروم شو قشنگ فکر کن. هدیه خداست. پسش ندیا. ببین از سر و کله تون رزق و روزی میریزه.

سلام مبارککککککه خوش ب سعادت و لیاقتتتون

میخای ؟؟

مبارک باشه عزیزم
خدا قدرت و توان بهت بده ♥️♥️

من الان بچم ۷ماهش جلوگیری نمیکنم ازهمون ماه اول بچه میخوام ولی گیرم نمیادحیفه نندازش قلب داره

مبارکه🥹🥹🥹خودتون خواسته بودین؟؟

مبارکه عزیزم 😍

من خودمو میزارم جات خیلی سخته
بچتم با بچه من هم ماهن
ولی الان شرایط فرق داره قلبش تشکیل شده گناهه
حالا نمی‌دونم شوهرت میخاد یا ن یا شرایط مالیتون چطوره ولی باز فکراتو بکن اگ شرایطشو دارین نگه دار

وای مبارکت باشه😍❤️❤️❤️خدا به اونی که توان داره چیزی هدیه می کنه

خیلی سخته
حتی فکرشم استرس زاس واسم
خدا کمک کنه😔

عزیزم انشاالله بسلامتی دنیا بیاد

مبارک باشه عزیزم

به سلامتی از ضربان قلبش احتمالا پسر باشه

ای جان دلم مبارکت باشه عزیزم توکل برخدا حتما صلاحت تو همین بوده انشالله قدمش خیر باشه هم برای شما هم برای کشورمون😍❤️

مبارک جانم خیر باشه ایشالله برات جانم انماری پسر هست مبارکع

به احتمال زیاد بچت پسره

فقط میتونم بگم خدا بهت امید و انگیزه اشو بده و توان و حوصلشو❤️🥹

مبارکه عزیزم 😂😍
الله کومین اولسون
ایستیسن ساخلیاسان؟

مبارکدی جانیم
تاپیکاتو دیدم ۳ ماهگی دخترت بازم بیبی مثبت شده بودی چی شد پس؟

سلام مبارک باشه

مبارکت باشه 🥰🥰🥰

عزیزم🥺🥺 میدونم خیلی سخته نگهش دار اون هدیه خداست توکلت بخدا باشه❤️

مبارک باشه گلم. خواست خدا بوده خودش توانشو میده بهتون ان شاءالله

بسلامتی باشه عزیزم.به حکمت خدا شک نکن.ان شاا…توانشو بهت میده .بسلامتی فارغ بشی.

ای جانم مبارکه

مبارکه😍ولی خدا صبرشم بده بهت

مبارک باشه بسلامتی عزیزم 🥰

خداحفظش کنه عزیزم

مبارکه.بسلامتی به دنیا بیاد

بسلامتی بغلش بگیری عزیزم 😍

به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری