برو بسلامت
اصلا استرس نگیر بهترین واکسن پسرم همون بود بدون تب و درد کاملا عااادی سر ساعت دارو بدی هیچی نمیشه
منم بچم سرما خورده هنوز نبردم
سبکه انشاالله
نگران نباش
نترس سبکه چیزیشنمیشه
راحتترین واکسنه عزیزم
از ته دل از خدا میخوام بهت توان بده و به بچه هات آرامش و سلامتی که اذیتت نکنن
روانی شدم 🤕🤕
چرا دیر اقدام کردی
عزیزم بره تو ۸ماه نمیزنن بچم دوتا خوراکی یکی تزریقی داشت تزریقی زد از دوتا خوراکی یکیش نداشتن زنگ زدن بچت رفت ۸ماه نیا برای واکسن
برای دختر من خیلی سبک بود انشاالله برای شمام سبک باشه
ماهم فردا میریم
سنگین لعنتی تب میکنه انشااله براش سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.