۶ پاسخ

نه ماهگی بردم بهداشت گفت میتونی بدی

من قاطی دادم چیزی نشد

دکتر دخترم گفت از ده ماهگی از نصف نخود تست بگیر و کم کم زیاد کن

من دادم

من میدم تازگیا

میگن یکسال اما خیلیا از الان با تست میدن من هنوز ندادم اما تواملت ک قاطیه میدم چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و مهرسام مامان مهرسا و مهرسام ۹ ماهگی
مامان نیایش و نیلآی مامان نیایش و نیلآی ۱۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان رها مامان رها ۱ سالگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی