۳ پاسخ

به وقت خودش غلت‌‌ میزنه نگران نباش
من مامانم میگه هم سن و سالات سینه خیز میرفتن تو نمیرفتی انقد غصه خوردم یهو یه روز دیدم چهاردست و پا داری میری 😐😂یهو دو مرحله رفتم جلو 😅
بچه رو بیشتر به پهلو بذار
من یمدت کلا موقع شیر و شبا یه بالشت میذاشتک پشتش پهلوش میکردم
اولین بارهم که غلت زد یه پهلو گذاشته بودم شیرش بدم دنبال سینه بود یهو چرخید

اووو چقدر تنبله😅دختر من غلت میزنه

آره دخترمنم همینطوری بود هفت ماهش کامل بودبعدا شرو ب غلت زدن کرد

سوال های مرتبط