۷ پاسخ

ی دکتر دیگ ببر خب😐چرا ی دکترو خدا میدونین

من هر ماه پسرمو پیش متخصص چکاب میبرم گفتش به هیچ عنوان چیزی زوری بهش نده که بعدن نخوره در حال حاضر تا یکسالگی فقط شیر مهمه الان اگه چیزیم بهش میدی فقط برا اینه که با مزه ها آشنا بشه همین

دخترمنم همینه ب زور بازی کردن و ادا در اوردن دوتا قاشق میخوره

من تجربه شو ندارم ولی مثلا پنکیک که بافت دار باشه درست کن بزار جلوش کاریش نداشته باش بزار بازی کنه
یه تیکه از پنکیکو له کن له کرده بهش بده وسط بازی با غذاش ببین میخوره

اره پسر منم نمیخوره همون شیرشم نمیخوره

😑😑😑😑😑😭🥲

دختر من اصلا هیچی نمیخوره از هر چیزی دو قاشق☹️حتی خوشمزه ترینش

سوال های مرتبط