۸ پاسخ

من کمکی نان کامفورت میدم راضیم روز درمیون۱۰۰تامیدم

نان کامفورت بده عالیه

وزنش پایین بود دکتر شیرخشک براش تجویز نکرد؟ منم دقیقا وزن تولد بچم ۲۳۰۰ بود، بردم دکتر اطفال پری نان داد

باز شیرخشک گیگوز هم امتحان کن منم هم نان دادم هم اپتامیل هیچ کدوم بهش نساخت

یه هفته ببلاک بده ببین چجوریه
بچه منم با ببلاک آرومتره

ی سر ب دکتر اطفال بزن

من شیرخشک گیگوز میدم خوبه

شیر خودت میدی دیگه اذیت نیست؟
ببین کلا شیرخشک باید امتحان کنی به هر بچه ای ممکنه یه چی بسازه
حتی مثلا همون اپتامیل دکتر ممکنه مدلای مختلف پیشنهاد بده

سوال های مرتبط