۱۰ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
بهتر شدی
وای یه مدت اصلا گهوارم بالا نمی اومد
الان تاپیکتو دیدم
ای جان دختر منم مهد خیلی دوسداره

من همش شما رو دنبال میکنم بخاطر قد بچت نگران بودی به نظرم الان قدش خوبه

مامان ایدا شما تجربه مربی گری داشتی که قبولت کردن ،چیکار میکنی با بچه ها،بچت کلاس خودته

چقدر ته ان خوب میگیره ،شیراز مهد درپیتش هم بالاس

چه کارایب مبکنن تو مهد ،من یه مدت گذاشتم خیلی اموزشی بود نذاشتم

کجایی تهرانی عزیزم
بعد ماهانه چقد میشه هزینه مهد حالا برای 4ساعت

هزینه ی مهدش چقدره عزیزم ؟
شما هر روز میبری ؟
منم مهد دخترم نزدیکه و همش میگه هر روز بریم ولی یه روز درمیون از ساعت ۱۱ تا ۲ هستش.
من ماهی ۱۳۰۰ میدم

خیلی خوبه بذار وایسه خب

وای من یک روز درمیون میزارمش مهد بعد از ظهری واقعا مخ آدمو میخورن باید همه روزه برد ،اگه ماشین داشتم همه روزه می بردمش

آخی
چرا تا غروب نمیزاری بمونه ؟

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ سالگی
مامان ❤️امیرحسام❤️ مامان ❤️امیرحسام❤️ ۴ سالگی