۳ پاسخ

زودتر برو. منم ۱۲ سیکل رفتم فولیکول عالی بود یکی ۱۹ یکی ۲۰ . همونشبم آزادسازی زدم

ن برو از ۱۲سیکل میرن دیگه

نه مشکلی نیس

سوال های مرتبط