۱۱ پاسخ

ای جانم خدا حفظش کنه پسر منم میگه بابا دَدَ بَ بَ دقیقا امروز برای اولین بار گفت ماما

مبارکه🌹🌹💋منم پسرم این چند روز وقتی گریه میکنه یا از پیشش میرم میگ امااه

دختر من فعلا اه اه میگه 😅😅😅

منم دخترم بعضی وقتا میگه مَمَ ماما

پسر من چندوقت پیش میگفت به به بعد چندروز پیش تند تند میگفت ماما الان باز هردو رو فراموش کرده 😔

جوووونم

آخه جان

دختر من وقتی گریه میکنه میگه مَمَ 😁

واااییی نگوووووو
یعنی دختر منم میگه
وای چه لحظه شیرینی

پسرمنم میگه

چقد آقاااااا😍😍♥️ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی