گونه های دخترم خشکی افتاده چیکار کنم

۳ پاسخ

شب ک خوابید پماد ان ان بزن فرداش نرم نرمممم میشه

کرم اتوپیکس خوبه

مرطوب کننده مخصوص نوزاد بگیرید
مارک بیبی فرست برند خوبیه
به گونه هاش بزنین
البته دکتر کرم اوسرین هم‌گفت میتونید بزنید

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی