من الان پیامتو دیدم فقط دکتر خوب هس که میتونه تشخیص بده مامانم داشت باید عمل میکرد ولی عموم داره گفته نیاز به عمل نیس ما شیرازم پیش دکتر ملک حسینی مامانم عمل کرد اگر موقیعیت داری بیا شیراز
همسایه ما داره چند ساله دست بهش نمیزنه ..غذای آبپز بخوره .روغن هیچ عنوان .چیزای کلسیم دار هم کمتر مصرف کنه .. خاکشیر صبح ها نصف استکان با آب گرم بخوره . غذاهاش فلفل نریزه .زردچوبه خالی بریزه
من مامانم کی ست کبد داشت چند تا ، رفت یزد در آوردنش ، شکمش جراحی کردن ، برای جراحیش اذیت شد ، بعدش چون باز اذیت بود رفت شیراز پیش دکتر ملک حسینی پدر کبد ایران ، اون موقع کرونا بود ، خواهرم میگفت که گفته اصلا نباید دست میزدین یا عملش میکردین این کیستش دورش کلسیم جمع میشه و خشک میکنه و خودش پر و خالی میکنه نیازی نیست به عمل کردنش ، الان هم بعضی وقتا میگه درد میکنه اما خداروشکر در کل خوبه ، شما هم حتما یه دکتر خوب برو که الکی زیر تیغ جراحی نری.
یکی از فامیلای ما داشت،جراحیش کردن.بستگی داره کیست خوش خیم باشه یا دور از جون بد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.