۴ پاسخ

انشاالله عزیزم خیلی میترسم دیشبم خواب بدی دیدم

عزیزم چه ربطی داره
شاید کیست یا فیبروم داشته باشی

نه عزیزم نگران نباش بعدزایمان طول می‌کشه پریود منظم بشه در اسرع وقت برو دکتر فکرو خیال هم نکن به بچه شیر میدی

چرا انقدر فکرای بد میکنید هر کی که زیاد پریود بشه که سرطان رحم نداره
هزار تادلیل دیگه هم وجود داره🫤🤦‍♀️

سوال های مرتبط