۴ پاسخ

تو همین کارا که گفتم بکن اگه خوب نشدی

وقت پریودیت نیس؟

احتمالا روده هاته شاید نفخ کرده

میخوام برم دکتر ولی نمیدونم چطوری به دکتر توضیح بدم ،از طرفی هم قابل تحمله ،اگه برم با یه مسکن سرو تهشو هم میاره

سوال های مرتبط