فقط ضروریات رو گرفتم با خرده ریز هایی که مونده و بعد فهمیدن جنسیت میخرم جمعا با ۴۰_۴۵ تومن تمومه
منم دل تو دلم نیست جنسیت رو بدونم برم سیسمونی بخرم برای گوگولم
بدون سرویس چوب و اسباب بازی و وسایل بهداشتی تا الان نزدیک ۴۵ اینا شده🤦🏻♀️
خدا میدونه چقد باید هزینع کرد همه چی گرون من. ک هیچی نخریدم. فعلا زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.