۴ پاسخ

من ولی دوست دارم تو یه ماه یه ده کیلو کم‌کنم 🤣🤣🤣

منم بعد زایمانم میخوام بزنم ببخشیدا اطلاعات میگیرم حالت بد نشد یکم توضیح میدی راجب قیمت راجب حال خودت

خوبه توی کمتر از دوماه ۷تا کم کردم فعلا

خیلیا راضی بودن توی گهواره
چندشب پیش دکتر بودم یه خانومی می‌گفت چهار بار یعنی یکماه استفاده کردم خیلی حالم بد شده بی جون شده بدنم همش ضعف دارم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ماکان و مایلا مامان ماکان و مایلا ۴ سالگی