سلام حرکات جنین چجوری حس کنیم

۶ پاسخ

ضربه عزیزم احساس میکنم

خیلی زیاد، قشنگ میفهمم داره سوراخ میکنه(بعضیییی روزا کمتر میشه)

واسه من ک لگد میزنه و انگار ی چیزی میترکه تو شکمم

واسه منم با نبضه ولی از هفته ۲۰ ب بعد میگن کم کم متوجه میشی

یه چیز شیرین بخور یا بعد غذا به سمت چپ بخواب

واسه منکه الان به صورت نبض هست

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری