دوستان سلام چند هفته باید سلامت جنین برند و اینکه هزینه چقدره؟

۲ پاسخ

سلام تبریک میگم بارداریتو😍 اسم امپول ازادسازیت چی بود برا بعضیا گنارکس هس برا شما چی بود؟و اسم امپولhmg

سلام سونو سلامت یکی از ۱۱هفته تا آخر ۱۳هفته مهلت داری بری
بهش میگن سونو انتی

یه سونو توی۱۸هفتگی که خیلی دقیق تره
بهش میگن انومالی
جفتش واجبه

در ضمن در کنارشون آزمایش هم میفرستن که باید بری
هزینه سونو انتی من امروز ۴۵۰۰گرفت ازم
هزینه آزمایش ۱۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری