۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش
برای بعضی ها هم خیلی زیادتر از طبیعیه
خدا بهترین نگه دارنده هست
ان شاالله تهوعت خوب میشه بتونی صیفی جات بخوری برای زن باردار عالیه هندونه خربزه طالبی

آبمیوه هندونه اینا رو بخور چون ممکنه بچه تو هفته های بالاتر به خشکی بیفته و مجبور به سزارین بشی اونم زود تر از موعد زایمانت ولی اگه آب اینا زیاد بخوری مشکلی پیش نمیاد و برطرف میشه

هندونه عالیه

هندونه بخور الان فصلشع

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی