با بد غذایی بچه هاتون چیکار میکنید

۱۰ پاسخ

هیچ فقط غصه میخورم

نخورن چکارکنیم

چقدباحالین شماها🤣🤣🤣

خودمون میخوریم 😂

کاری از دستمون برنمیاد می‌پزیم میریزیم دور 🫠

صبرررررررررررر

سگ میشم🫠😂

دق میکنم خواهر

ازبس غصه خوردم پیر شدم سه تا بچه دارم سه تاش بدغذا بودن

۵ ساله پدرم در اومده😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۱ ماهگی