شماهم بچه هاتون موقع دندون بدغذا میشن؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم چون لثه هاش درد میکنه و متورم غذا نمیخوره الان صبح تا حالا شاید دو تا قاشق فرنی هر چی میارم نمیخوره یک دندون تازه داره میاد بیرون خیلی اذیته، بچه ام عجله داره واسه دندون کاشکی گوشت و مرغ و پلو هم باهاش میخکرد🫠🫠🫠🫠🫠

اره خیلی اذیته بچم

اره لثه های بالاش ۶تا داره در میاره🥲🤦‍♀️دکتر براش نئوزینک نوشت خوبه میخوره کم کمی بیشتر فقط تخم مرغ میخوره

اره مخصوصا فک بالاش کلا فک بالا خیلی اذیت میشه

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی