منم 4 روزه دستگاه آوردم دخترم واینمیسته توش😑فک کنم کل 4 روز 1 ساعت تو دستگاه بوده
بچه منم از دیروز تو دستگاه توی خونه هست زردیش ۱۶ بود فردا باید ببرم آزمایش بدم
من دکترم گفت بستری کن ولی خودم دستگاه خونه گرفتم اگه فرداپایین نیومده باشه میبرمش بستری
میگم الان شما که تو بیمارستانی فقط بچه تو دستگاه گزاشتن؟یا سرم اینا هم وصله بهش؟یعنی میگم بیمارستان چه فرقی با خونه میکنه؟
بچه منم از دیروز زیر دستگاه تو خونه عزیزم نگران نباش
عزیزم نگران نباش بستری بشه خیالت راحتتره بهش رسیدگی میکنن زردیش زودتر میاد پایین
من جفت بچه هام دوبار بستری شدن با اینکار ها وامیستادن پستونک خیلی خوبه اگه بگیره
اگه بازم نخوابید بزارش داخل دستگاه اونحا با شیشه بهش شیر بده همون داخل دستگاه تا بخوابه
عزیزم حجامت پشت گوش عالیه.من دخترم درجا رنگش عوض شد .
بستری بشه بهتره منم دوشب تو دستگاه بود مردم و زنده شدم ولی دیگه خوب شد نگران نباش بهتره براش
پستونک اگه داره بده بهش وقتی میخابه پتوش یا روسریت که بوی تورو بده باهاش بزار داخل دستگاه خوابش که عمیق شد بردار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.