۷ پاسخ

من که از 3ماهگی بچم میدادم

اب ماجان اکه میتونین بدبن

اب مشکل نداره تابستون هس بچه تشنش میشه

ببر پیش دکترش .میگه بهت .من امروز بچمو بردم .گفت غذاشو شروع کنم .🥲🥲

سوال:خانما ها که دوست دارید شاغل شید
و دستتون تو جیب خودتون باشه به این ایدی در روبیکا پیام دهید اگر کار ادمینی میخای از دست نده
به این ایدی پیام بده. helnzagami@
فقط در روبیکا جواب سوالاتو میدم 🙂❤❤❤❤❤🥹🥹🥹 از دست نده😍😍😍😍😍😍🤷🏾‍♀️💃🏽

شیرخشک# پوشک# نوزاد #

سوال منم هست

اره عزیزم باید بدی هوا گرمه تشنه میشه گناه داره

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی