۷ پاسخ

چون مخاط سرویکس ضخیمه اصولاً اسپرم نمیتونه حرکت کنه
یدونه فولیکول داری که کیست شده با پریودی رفع میشه

آمپول باید روز هفت و هشت پریودی زده بشه

اقدام کاری بهش نداره تو کارتو بکن
بدکترت بگو احتمالا خودت فولیکول خوب داری که با دارو انقدر بزرگ شده

رحم کمی انحنای داخلی هم داره
البته عکس رنگی درست تر نشون میده
وقتی لتروزول میدن باید سونو کنترل بفرستن که بموقع آمپول hcg بزنین که کیست نشه

ازاد سازی نزن خیلی بزرگ شده انگار کیست شده
دکترم‌گفت بالاتر از ۲۴ اصلا نباید امپول زد من نمیدونستم ۲۵ بود زدم خداروشکر پریود شده بودم کیست نشدبمن که اینطوری گفته بود

فولیکولت تبدیل به کیست کوچیک شده دارو خورده بودی؟
چند سیکلت سنو دادی
نه نیازی به آزاد سازی نی تخمک نداری

من هیچ وقت کیست نداشتم این ماه قرص لتروزول خوردم اینجوری شد؟؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان هفته بیست‌وسوم بارداری