ببخشید ویار چیزای ترش دختره یاپسره

۵ پاسخ

ویار ربطی به جنسیت نداره

من ویار ترش داشتم سر بارداری قبلی دختر شد

- میل به شیرینی و میوه: نشانه دختر بودن است. 👧
- میل به غذاهای شور، ترش یا پروتئین: نشانه پسر بودن است. 👦

من ترش داشتم واقعا دلم فقط یه چیزی خیلی ترش با یخ میخواست پسره

شنیدم دختره

سوال های مرتبط