اب پرتغال واس پسرم خوبه بهش بدم ؟؟؟

۴ پاسخ

اسیدی که هست شاید معدش رو اذیت کنه
کم بده

عزیزم سعی کن با معده خالی ندی و دیگه اینکه اول با آب مخلوط کن و تا سه روز روزی یبار بده اگه حساسیت نداشت ادامه بده چون خیلی برای روونی شکمش خوبه

عزیزم یه کم بده ببین حساسیت نداره

پرتغال کشوره

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی