۱۱ پاسخ

خوبه مبارکه

نی نی منم از این قرمزه داره

مبارک باشه حضوری خریدی؟

زیر دکمه

مبارکه عزیزم

به نظرمن لباس کم بگیرین بموقش بگیرین

ای جونم مبارک😍😍😍

۵تیکه ها چقدر گرفتی

نه کافیه نخر بچه زود بزرگ میشه بذار دنیا اومد بعد هر وقت به وقتش بخر
فقط روسری هم بخر که باهاش سرشو ببندی و پیشونی تا پیشونیش برامده نمونه
جوراب هم بخر
پتو دور پیچ
قنداق پارچه ی
پارچه بخر برای دستمال دور بچه وقتی میشوری تا باهاش خشک کنی از اون خشک کن های اماده نخر سایزشون کوچیکه

فکر کنم فعلا کافیه اینا بزرگتر که شد بقیه شو میخری چون بچه زود زود سایز عوض میکنه

کافیه چون بچه رشد میکنه فرصت نمیکنی همشو تنش کنی کوچیک میشن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری