۵ پاسخ

09982102846
سلام عزیزم خوبی ایشون خانم نوری هستن فقط روبیکا جواب میدن می‌تونه کمکتون کنه اگه دوست داری بهش پیام بده مشاورشون هم رایگان هستش

من دخترم اشتهاش بد بود مثلا ۱۰۰ سی سی شیر رو ۲ساعت طول می‌کشید با هزار ترفند بدم
دکترش شربت سگانوز داد برای دل درد و نفخه اینقدر خوب شده خدا رو شکر
من علائمی از دل درد ندیدم ولی دکترش داد خوب شده
شما هم میخوای با دکترش مشورت کن بهش بده عزیزم

ویتامین دی بدنش احتمالا کم باشه

ویتامین بدنش کم نیست

چند کیلووعه ــزود ب دنیا نیومده؟؟

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی