اگه بیرونیه از حسایت به غذا یا قند و شکده
میگن واسه عفونت باید تو یه طشت آب یه استکان سرکه سفید یا سرکه سیب بریزی بیست دقیقه بشینی توش میگن خیلی تاثیر داره
با آب و گلاب شستشو بده واژنتو
از لباس زیر نخی استفاده کن و بعد شستن آفتاب بده کامل خشک بشه
منم مثل شما بودم دو دوره قرص لاکتو فم و لاکتو واژ مصرف کردم نجاتم داد
موندم چکار کنم ... عفونت زیاد خوبم نیس بنظرم نه
از همسرت نیست ؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.