۸ پاسخ

من الان شماره ۳ میبندم ۵ کیلوه
عزیزم سایزش بزرگتر بکن ب لگن بچه اسیب میزنه پوشک

من سایز دو میبندم بازم پاشو زخم میکنه

من سایز یک میبندم ولی انگار باید سایز ۲ ببندم 🤔از کمر براش اندازه اس؟

خب ۲ ببند دیگ وقتی میبینی اذیته

من پنج روزه الان سایز دو میبندم
یک رو فقط ی بسته بستم

وزن بچم شد ۴۵۰۰دیگه پاهاشو زد ۲میبندم

۳۸۰۰و‌دو میبندم.

من از یک ماهگی سایز دو میبندم

سوال های مرتبط