مامانا سزارین ۳۷هفته کامل میشه
یا ۳۶و ۶ روز میشه عمل کرد

۱۰ پاسخ

۳۷ هفته کامل

گلم من سزارین دوم هستم ۳۶هفته و ۶روز سزارین شدم

به من گفته ۳۷ و ۶ روز
البته سز اجباریم امپول بلوغ ریه هم گفت باید بزنی

عزیزم تو داستانت فرق میمنه دکتر بهاطر مشکلی ک ویش اومده و اب جنین کمه تاریخ زودتر بهت داذه وگرنه برای بقیه باید حتما۳۸خفته کامل شه
خالا تو ک بهرحال باید زپدتر سز شی یک روز زودتر دیگ فرقی نمیکنه ب دکترت بگو انحام میده دیگ چون خپدش تایچریخ زودتر برات مشخص کرده حللا یکروز دیگ هم زودتر باشه فکر نکنم مخالفت کنه باز بستگی ب دکترت و اینکه چی صلاح میدونه داره

اگه زودسزارین بشی ممکنه بچه آلرژی بگیره سرفه بگیره

نه قبل ۳۸هفته مجازنیست

۳۸تا۳۹

سلام خوبی گلم مبارک باشه نی نی فسقلی

۳۸هفته باید کامل بشه

فک میکنم ۳۸ هفته کامل میشه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان عشق مامان🩵 مامان عشق مامان🩵 هفته سی‌ام بارداری