خانما ۳۷هفته هم میشه واسه سزارین ؟؟؟

۶ پاسخ

من ۳۷ و ۵ سزارین شدم

میشه عزیزم

عزیزم برنامه بلو رو نصب کن کد دعوت بهت بدم بزن ۱۰۰ تومن هدیه میده ک میتونی بریزی تو کارتت تا یکم شهریور فقط جشنواره دارن
اینم کد دعوت PXHUKQ

دکتر منکه گفت ۳۷ هفته سزارینت میکنم

من دکترم گفت نمیشه ۳۸ کامل یا ۳۹

از ۳۶ هفته به بعد میشه

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی