عزیزم انومالی کدوم سنو رفتین
پیش کدوم دکتر
حتما دکتر زنان برات باید ثبت کنه به پا میزنن عزیزم به پهلو میخوابی یه خورده میسوزه و بعدشم هیچ علائمی نداره 28 هفته پنج شش روز بدیگه تقریبا باید بزنی اما در کل تا 30 هفته مهلت داری
با بیمه تامین اجتماعی ۳۶۵ بدون بیمه ۲۶۰۰ من اون هفته زدم عزیزم و برو داروخونه هلال احمر بگیر
امپول رگام واسه کساییه که oمنفی هستن وهمسراشون مثبت
این آمپول رگام برای چی هست نکنه همون آمپولی هست که میگن باید همه بزنن؟؟؟
هر بیمه داشته باشی.ازاد هم میدن اما هزینه بر دیگه
باسن زدن عزیز
من 8ماه پیش زدم با بیمه تامین اجتماعی 170تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.