میگن لب مرزه
باید زیر ۹۳ باشه
ولی خب نمیشه چیزی نخورد 🙁😂
منم ۹۶ بودم ولی آزمایش اولیه بارداری ، امروز گلوکز دادم امیدوارم که قندم بالا نباشه
من اوایل بارداری ۹۸ بود بعد الان ۹۳
چیز خاصی نیس نگران نباش فقط فعالیت روزمره داشته باش
لب مرزه فکر میکنم
بستگي داره رنج ازمايشكاه چند باشه
من ٢٥هغته ٩٥ بود دكتر گفت خوبه ولي زياد بستني و شيريني نخور
٢هفته بعدش ازمايش دادم خودم دوباره ٨٠بود
۹۲ لب مرز میشه عزیزم باید رعایت کنی بیاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.