دخترا قند ناشتا ۹۵ چطوره ؟ کیا انقدر بود قندشون دکتر چی گفت؟

۶ پاسخ

میگن لب مرزه
باید زیر ۹۳ باشه
ولی خب نمیشه چیزی نخورد 🙁😂

منم ۹۶ بودم ولی آزمایش اولیه بارداری ، امروز گلوکز دادم امیدوارم که قندم بالا نباشه

من اوایل بارداری ۹۸ بود بعد الان ۹۳
چیز خاصی نیس نگران نباش فقط فعالیت روزمره داشته باش

لب مرزه فکر میکنم

بستگي داره رنج ازمايشكاه چند باشه
من ٢٥هغته ٩٥ بود دكتر گفت خوبه ولي زياد بستني و شيريني نخور
٢هفته بعدش ازمايش دادم خودم دوباره ٨٠بود

۹۲ لب مرز میشه عزیزم باید رعایت کنی بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری