۱۱ پاسخ

چیزی نیس که نگران نشو عمل میکنن و تمام

عزیزم‌خداخودش‌کمکت‌باشه

بله من ۳ سال پیش اشکالی نداره خورش جذب میشه

دختراا مادرشوهرم میگه دکتر دورغ میگه حرفمی باور نمیکنه

احتمالا کیستت بزرگ بوده ترکیده دوست منم تازه فهمیده کسیت داره کلا دکتر رابطرو براش ممنوع کرده گفته قرص بخوره

کیست چی داشتی نوعش چی بود؟درد داشتی دکتر رفتی؟؟

چیزی نیست نترس عمل میشی خونا میکشن بعد برات لوله میزارن تا یه هفته بعد درش می یارن اصلان حس نمیکنی

عزیزم دستمون نتگه شوهرم گفت از کجا برام
خدایا خودت کمک کن

عمل میشی

الاهی بگردم ایشالله زود زود خوب میشی جوش نزن فداتشم

عزیزم ما فامیلمون ترکیده بود عمل کردن

سوال های مرتبط