منم ازوقتی واردماه۸شدم دردپریودی دارم واسترس میگیرتم فرداانشاالله برم پیش دکترم ببینم چی میکه
سپردم بخداتااینجاهواموداشته انشاالله تاآخرش باهام باشه بسلامتی به موقعش زایمان کنم
من الن یه ماه و نیمه سرویکسم ۲۲ هستش
کلا از ماه هفتم احتمال زایمان زودرس داشتم
ولی شکر خدا تا اینجا خدا برام نگه داشت انشا اله ۲ هفته هم بمونه دیگه خیالم راحت میشه
نگران نباش بسپر بخدا
دکتر بهت شیاف اینا نداده؟
منم میترسم
دقیقا یک هفته س همش درد پریودی میگیره ول میکنه
نمیدونم سونو بدم یا ان اس تی
۳ هفته همبمونه اوکیه نگران نباش
انقدر نگران نباش دختر بعد ۳۷ هفته دنیا بیاد کامل و سالمه ماما بهم گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.