۱۵ پاسخ

یه نوع انفلونزاست. باید مراقب میبودی عزیزم

عزیزم رفتی دکتر؟

سلام عزیزم
فردا دکتر کوثری ساعت ۸ میاد بیمارستان از یه نیم قبل باید اونجا باشی نوبت بگیری
دکتر عمومی فایده ندارد که رفتی باید بری متخصص برای همین خوب نمیشی

عزیزم منم ۱۸ روز مریض شدم سینوزیت چرکی و سرفه دکتر اموکسی کلاو داد با دیفن هیدرامین و‌قرص ریه برو دکتر حتما منم یه هفته نرفتم بدتر شدم الان یکم بهترم

شربت ابلیمو عسل بخور

آب نمک قرقره کن من شربت دیفین قرقره کردم تو دوروز خوب خوب شدم واسه من آب دهنمو که قورت میدادم گلوم تا معدم میسوخت انقد درد بدی داشتم

سیتریزین ده بخور خوبع

منم سرما خوردم ولی دارم خوب میشم یکم دیگه تحمل کنی تمومه

😭😭😭😭خیلی سخته من پریشب دندون درد میزد مغزو‌ عصابم التماس خدا میکردم بکشم الان چن روزه مریضم هیچی نمیگم چون هیچی اندازه اون وحشتناک نبود
توام از دکترت بپرس ۸ساعتی قرص آموکسی سلین بخور

عزیزم منم تو عید مریضی بدی گرفتم دیگ میگفتم از گوش درد دارم میمیرم سرم داشت سوراخ میشد دو هفته درگیر بودم
چند بار رفتم دکتر و بیمارستان میگفتم ویروسه گوشواره گلوم عفونت کرده بود بعد میگفتن نمیتونیم بهت دارو بدیم ضرر داره
دیگ آخر ی دکتری بود خدا خیرش بده نصف شب از درد گوش رفتم پیشش گفت اصلااااا آب‌جوش و عسل رو از دستت زمین نذار لیوان تموم شد دوباره همون لحظه بخور عسل و آب‌جوش خواص آنتی اکسیدانی داره برای عفونت بدن خوبه بعدشم بهم یه بسته قرص چرک خشک کن آموکسی کلاو داد گفت بخور حتما باید تا آخر و سر ساعت بخوری و یهو قط نکنی چون ضرر داره من اومدم خونه خوردم و خوب شدم
البته ک با دکترت مشورت کن چون چرک خشک کن ممکنه ضرر داشته باشه برات دکتر من گفت بخور
و اینکه اگر عنبر نسا داری دود کن بگیر رد گوشت بزار دودش بره و داغ کنه خیییلی خوب میشی

اونجا ک گرم هواش فک میکردم مناطق گرمسیر سرما نمیخورن🤔🤔🤔

عزیزم اگه میتونی شلغم بخور عسل واب ولرم بخور خیلی بهترت میکنه

گلو درد داری میخای بمیری؟😐
چطور میخای با زایمان و بچه داری کنار بیای صبورایی

برو دکتر

منم تازه سرما خوردم خیلی اذیت میشم

سوال های مرتبط