۷ پاسخ

اگه شیرخشک میدی احتمالا از اونه

اگر بچه ات قبلا سفت تر پی پی میکرد و الان این جوری شده و تعداد دفعات بالا پی پی میکنه شاید از گرما دچار اسهال شده
و هر چی ادرارش زردتر باشه و دم به نارنجی بزنه نشونه کم آبی بدن هست الان دکتر گفته من به دخترم گفت روزی دوتا قاشق غذا خوری آب بدم چون اگر آب نخوره ادارش زرد پرنگ میشه و حالت بی حالی بهش دست میده

والا بچه منم هميشه همینه

نه عاديه

پی پی پسر منم همینه

بچه من همیشه همیجوری پی پی میکنه

با عرض معذرت 😑

تصویر

سوال های مرتبط