اگه شیرخشک میدی احتمالا از اونه
اگر بچه ات قبلا سفت تر پی پی میکرد و الان این جوری شده و تعداد دفعات بالا پی پی میکنه شاید از گرما دچار اسهال شده
و هر چی ادرارش زردتر باشه و دم به نارنجی بزنه نشونه کم آبی بدن هست الان دکتر گفته من به دخترم گفت روزی دوتا قاشق غذا خوری آب بدم چون اگر آب نخوره ادارش زرد پرنگ میشه و حالت بی حالی بهش دست میده
والا بچه منم هميشه همینه
نه عاديه
پی پی پسر منم همینه
بچه من همیشه همیجوری پی پی میکنه
با عرض معذرت 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.