ایا خوردن البالو زیاد برای نی نی بده؟؟

۸ پاسخ

من که خیلی میخورم

ن چرا بد باشه

بد نیست فشارت میوفته

برای کم خونی چطور خوبه اخه کم خونی دارم

از سری سوال های گوجه سبز بود😁😁

انقدگرونه ک دیگه نمیشه زیاد خورد🤣🤣🤣

عزیزم بد نیست خودت سردیت میشه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان سوگل وعرفان 🧡 مامان سوگل وعرفان 🧡 ۲ ماهگی