اینجا کسی بوده شکمش زیادی پایین باشه زایمان زود رس کنه؟؟؟

۴ پاسخ

من خیلی پاینه شکمم سزارن دومم هستم

شکمم بالای بالا بود ولی دهانه رحمم باز شد و تو ۶ ماهگی به دنیا اوردمش و از دستش دادم

عزیزم ربطی به پایین اومدن شکم ندارع مهم دهانه ی رحم هست

هر دو پسرام شکمم پایینه ولی به موقعش بدنیا اوردم

سوال های مرتبط