مامانا چه قرص مسکنی تو بارداری میشه خورد؟

۳ پاسخ

عزیزم تو بارداری استامینوفن ساده هست اونم با دوز معمول و کوتاه مدت ولی ایبوپروفن ژلوفن ناپروکسن دیکلوفناک و آسپرین رو خودسرانه نخور مخصوصا از هفته بیستم به بعد خطرناک میشن

استامینیفون ۳۲۵

من تو بارداری خیلی سردرد داشتم دکترم بهم گفته بود یا شیاف دیکلوفناک یا استامینوفن استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی