بعد عده ای ج ن د ه به ایشون میگن کراش
نمیدونم اگه بچه خودشم میزد بازم کراشش بود یا نه 🤷🏻♀️
لامرد اون همه کودک جانباز لعنت به طرفدارانش
الان ی عده میان میگن دلت برا اونا ک ۱۸/۱۹ دی کشته شدن نمیسوزه؟🙂
نمیدونم اونا چ فرقی دارن وقتی هر دو ملت خودمون هستن
اینا فک کردن ما برای مرگ ۱۸ دی ها خوشحالیم. میخوان ب زور حرف دهن ما بزارن. خودم صدتا کلیپ دیدم ازشون. بارها. نفرین پ*هلوی کردم. باعث مرگ*گشون شد.
داغونیم از این غم ها....
من امروز اون شاهین وشاهان ودیدم که با باباشون مردن مامانشونم بعد۱۹روزرفت پیششون واقعا داغون شدم
خدا صبر بده ب دلشون
واقعا چی میکشن اون مادرا😭 خدا صبرشونو زیاد کنه
هییی واقعا منم یاد میکنم داغون میشم
یه چیزی بگم امشب هممون باهم خون گریه کنیم از دردشون 😭😭😭؟؟؟؟
بعضی از این مامانای بچه های میناب الان از داغ بچه هاشون به جنون رسیدن 😭😭
بردنشون تیمارستان برا درمان این دااااغ 🥲🥲🥲
اره بخدا خیلی سخته
خدا به مادراشون صبر بده😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.