۱۲ پاسخ

بعد عده ای ج ن د ه به ایشون میگن کراش
نمیدونم اگه بچه خودشم میزد بازم کراشش بود یا نه 🤷🏻‍♀️

تصویر

لامرد اون همه کودک جانباز لعنت به طرفدارانش

الان ی عده میان میگن دلت برا اونا ک ۱۸/۱۹ دی کشته شدن نمیسوزه؟🙂
نمیدونم اونا چ فرقی دارن وقتی هر دو ملت خودمون هستن

اینا فک کردن ما برای مرگ ۱۸ دی ها خوشحالیم. می‌خوان ب زور حرف دهن ما بزارن. خودم صدتا کلیپ دیدم ازشون. بارها. نفرین پ*هلوی کردم. باعث مرگ*گشون شد.

داغونیم از این غم ها....

من امروز اون شاهین وشاهان ودیدم که با باباشون مردن مامانشونم بعد۱۹روزرفت پیششون واقعا داغون شدم

خدا صبر بده ب دلشون

واقعا چی میکشن اون مادرا😭 خدا صبرشونو زیاد کنه

هییی واقعا منم یاد میکنم داغون میشم

یه چیزی بگم امشب هممون باهم خون گریه کنیم از دردشون 😭😭😭؟؟؟؟



بعضی از این مامانای بچه های میناب الان از داغ بچه هاشون به جنون رسیدن 😭😭


بردنشون تیمارستان برا درمان این دااااغ 🥲🥲🥲

اره بخدا خیلی سخته

خدا به مادراشون صبر بده😞

سوال های مرتبط