۳ پاسخ

طوری نیست گرونه میدونی ک در امانی من دو مرحله زدم بعدش حامله شدم میگن زایمان کردم میشه سومی رو هم بزنم

با معاینه مشخص نمیشه باید ازمایش بدی و تست

واکسن بزن

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری