حتما با دکترت مشورت کن
نه عزیزم اون حتی ب دنیا هم بیاد ناقص شده باید سقط بشه
عزیزم موفق شدی ب سقط؟
امشب یه خبری شنیدم حالم همچنان بده خدا بعد از 19سال به عروس عمم بچه داد9ماه بچه رو نگهداشت باهاش زندگی کرد بچه بدنیا اومد همش 7روز طعم مادرشدنو چشید خدا بچشو ازش گرفت اونوقت شما براحتی باردار شدی براحتی از سقطش میگی نکنید توروخدا گناه دارن
من هفته ام پایین بود سقط نمیشد بعد ۳روز دفع شد کی خوردی قرصارو
عزیزم بازم خدا میدونه سونو رفتی ضربان قلب داشت
عزیزم من جاریم گفت که خوردم بعد رفته رود دکتر گفته رود بچت سقز نشده بر و سونو بده .بعد گفت رفتم سونو گفته قلبش ازا ول تشکیل نشده .شما بارد بری سونو بدی اگه خونریزی نداری
قرص سقط خوردی و سقط نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.