راستش قد و وزنش تا الان نرمال بوده نه کم نه زیاد از اولم همینو دادم
من میدم راضیم
من از اول همینو میدم عزیزم آره خوبه
میدادم قبل بنظرم خوب نبود
ویوا کیدز خیلی خوبه
من اره
من بیبی جویس میدم
من نه رازی نبودم همش اسانسه بخدا دیشب رفتم یکی گرفتم بعد ۱ سال غذا خورد خودش هممون تعجب کردیم 😍
من بچه هام دوست نداشتن بعد ویواکید گرفتم دوست دارن
من آهن پدیا بست میدم خیلی راضیم
خوشمزست پسرم خوب. میخوره ولی اشتها نداره ینی این اینجوری دیگه نمیدونم رو بقیه چطور باشه من لیکو زینک هم. میدم جدیدا
من از اولش همینو بهش دادم خیلی خوب میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.