#پوشک شیرخشک فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

می‌انداختم خیلی خوبه بعد از بیست چهار ساعت رفتم حموم زیر دوش آب داغ کندم

اگر سوزش بعداز یک ربع تا نیم ساعت خوب بشه اوکی هست ولی اگر مدام باشه احتمال داره حساسیت بهش داشته باشی

مارک شیر نشان خوبه فقط اونا خوب نیستن

مادرم دو طرف شانه و یکی هم به کمرش زده

سوال های مرتبط