۵ پاسخ

آره یکم بده بزا بی قراری نکنه یکمم ب لثش بکش بزا اروم شه

نه ژل میزنم

هنوز ندادم ولی دکترش گفته موردی ندارد میتونی بدی

نه بابا . من به دخترم اصلا الکی دارو نمیدم. پاراکید فقط بعد از واکسن . تحمل میکنم بی قراریاش رو

اره من شبا بهش میدم ی ذره چون اذیته

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آویـن👼🏻🎀 مامان آویـن👼🏻🎀 ۱ سالگی