دقیقا پسر من🤦🏻♀️🤦🏻♀️
بعد دکترش میگه هر دو ساعت شیر بده که دلش باد نکنه و کولیکش تشدید نشه😑
خب دکتر این منو با لباسام میخوره شیرش ندم
پستونک بذار میل به مکیدن داره
شیر مادر زود هضم و زود جذبه بعدم کلا همه بچه ها همش گشنه ان تا سه ماه
میگن باید تایم شیردهی رو کامل کنی یعنی ساعت بگیری نیم ساعت رو کامل کنی بعد بخوابه اگه وسطش قطع کرد آروغشو بگیر ادامه بده تا نیم ساعت پر بشه بعد راحت ۲ ساعت میخوابه و اینکه از پستونک هم کمک بگیری خیلی وقتا گشنگی نیست
پستونک بده
منم این مشکل رو دارم
و دارم ديوونه میشم الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.