مشکلی نداره من زیاد دیدم برای خانمای باردار تجویز میشه
هیدروکورتیزون هم زیر ۱۰هفته ممنوعه به بعدش مشکلی نداره
گوگل رو بیخیال دکتر حتما طبق شرایطت بهت داده
منم استفاده کردم تو بارداری
مشکلی نداره تو این هفته ها
من که سر پسرم ماه هشت بودم که یک روز همینجوری همه بدنم بیرون زد و خارش گرفتم تا کف پاهام و دستام میخاریدن تا دکتر رفتم چند بار ایستادم کف پاهام خاروندم😂😂😂
دکتر آزمایش نوشت و دارو داد بهتر شدم یادم نیست که دارو ها چی بودن
درمان کهیر داروهای کورتون هست،دگزا یا بتامتازون،دارویی باید زد که سیستم ایمنی بدن بیاره پایین ،چون بدن علیه یچیزی داره میجنگه علیه خودش که کهیر میزنه بدن،مگه به دکتر نگفتی بارداری؟؟؟؟؟؟میگفتی خب،اگ خیلی شک داری فردا به منشی دکتر زنان زنگ بزن بپرس حتما
به منم هیدروکسی زین داد چندتا بیشتر نخوردم چون تاثیری نداشت اصلا
منم کهیر داشتم هیچ کدوم از اینها دکتر بهم نداد، ولی اگر دکتر داده برا اطمینان با ی زنان دیگه مشورت کن دگ بقیش بسپر ب خدا ، من سر قرص سیتریزین خیلی مقاومت میکردم نمیخوردم ولی بعضی شبا از شدت خارش میمردم مجبور بودم
عزیزم من زدم ، همین هفته پیش😮💨
وقتی مجبوریم چاره ای نیست💔
دکتر گفت ایراد نداره بزنم🥺
کبدتو دکتر نوشته برا ازمایش؟
هیدروکسیززن عالیه ولی نمیدونم توبارداری میشه خوردیانه من با اون خوب شدم ولی عجیب خواب اوره
من شوهرم کهیر زد سرم زد خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.