دکتر برای منم نوشت گفت باید به اندازه یه بند انگشت پر کنی خیلی داخل نبر به همون اندازه ببری داخل
سلام من هفته ده بارداری،هستم از صبح حس فشار تو،واژنم دارم ممکن خطرناک باشه کسی بوده که تو این هفته اینطور باشه
به اندازه کلش چون دکتر گفت بهم پرشه کامل خالی نمیمونه اپلیکاتور
اپلیکاتور پر کن ولی یک سانت ببر داخل تا ۷ شب استفاده کن دکتر به من اینطوری گفت
سلام من دارم الانم استفاده میکنم چطور؟
اپلیکاتور رو کامل پر میکنم ولی اندازه یک و نیم بند انگشت میفرستم داخل و با فشار خالی میکنم
اپلیکاتورش رو چقدر پر میکنید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.